Już w poniedziałek, 11 maja, ZUH Robico startuje z pierwszą ogólnopolską kampanią reklamową, która połączy działania wizerunkowe z promocją konsumencką wspierającą sprzedaż w sezonie wiosna-lato 2015.

Przedmiotem kampanii jest KEFIR Robico – orzeźwiający, mleczny napój fermentowany, który doskonale gasi pragnienie, a jego produkcja  jest w 100% inspirowana tradycyjnym sposobem wytwarzania. W ramach zaplanowanych działań, po raz pierwszy, KEFIR Robico zostanie wypromowany na tak szeroką skalę. Wykorzystana zostanie większość dostępnych kanałów komunikacji: telewizja, Internet, prasa, radio, outdoor i materiały POS oraz dedykowane konkursowe etykiety.

Reklamy skupią się na wyjątkowych cechach kefiru, takich jak: świeżość, naturalność, zawartość żywych kultur bakterii czy orzeźwiający smak. Dzięki temu wpiszą się
w prozdrowotny trend żywieniowy oraz w modę na spożywanie fermentowanych produktów mlecznych, obserwowaną wśród dużej grupy świadomych zakupowo konsumentów.

Długofalowa strategia komunikacji oraz nowatorska dla kategorii kreacja, skierowana do konsumentów w każdym wieku, przedstawią KEFIR Robico jako zdrowy element jadłospisu, naturalnie dopasowany do współczesnego stylu życia.

Kampania przygotowana przez agencję JJ Entertainment to początek długofalowej strategii działań reklamowych marki Robico.

Szczegóły akcji prokonsumenckiej można znaleźć na: www.kolosalnaroznica.pl .