W dniu 1 czerwca 2016 r. rusza kampania reklamowa marki Robico. Działania reklamowe realizowane będą w Warszawie, Krakowie i Górnośląskim Okręgu Przemysłowym. Prezentowana kreacja reklamowa jest nową odsłoną zeszłorocznej kampanii, a jej kształt zgodny jest z przyjętą przez firmę Robico strategią komunikacji. Tegorocznym celem jest przede wszystkim wzmocnienie świadomości marki wśród odbiorców, a promowanym produktem po raz kolejny Kefir Robico.

W ramach tegorocznej kampanii uruchomione zostaną działania:

  • wizerunkowe – oparte na outdoorze, wykorzystujące siatki wielkoformatowe (w Warszawie, Krakowie i Katowicach), tyły autobusów (fullbacki) oraz ekrany LCD w komunikacji miejskiej w Krakowie i Górnośląskim Okręgu Przemysłowym. Realizowane będą także działania internetowe, które wzmocnią inne kanały komunikacji.
  • wspierające sprzedaż – akcja przy półce sklepowej oparta na dedykowanych konkursowych etykietach produktów oraz zestawie materiałów POS
    dla kontrahentów sieciowych i hurtowych (dystrybuowanych przede wszystkim w Warszawie, Krakowie i Górnośląskim Okręgu Przemysłowym).