Bądź inna, bądź innowacyjna . Wypróbuj całkowicie inne produkty mleczne wspomagające utrzymanie zgrabnej sylwetki”. To hasło nowej kampanii firmy Robico, która rozpoczęła promocję i budowę świadomości marki  gamy produktów Robico Smukła Linia w internecie.

Dlaczego działania online?            

Z obserwacji rynku oraz zachowań konsumentów wynika, że kierowanie komunikacji na płaszczyźnie internetowej może okazać się bardziej skuteczne. Dlatego też firma Robico postanowiła  przeprowadzić  kampanię odsłonową w internecie, by poinformować konsumentów o pojawieniu się gamy innowacyjnych    i funkcjonalnych produktów Robico Smukła Linia.

Dlaczego bądź inna wręcz innowacyjna?

Mleczna gama funkcjonalnych produktów od Robico dedykowana jest osobom dbającym o utrzymanie smukłej linii, odchudzającym się, ale również zmagającym się z cukrzycą jak i wszystkim tym, którzy po prostu zdrowo się odżywiają. Innowacyjność produktów wynika z unikalnej receptury produktów oraz  z braku konkurencji. Koktajle maślankowe pozbawione tłuszczu i laktozy, a bogate w kwas foliowy, wapń i błonnik nie znajdują sobie równych na sklepowych półkach.

Billboardy z niekonwencjonalną maskotką kampanii  – Krowożyrafą symbolizującą innowacyjność linii Robico będą wyświetlane dla użytkowników na terenie województwa mazowieckiego, z uwagi na najsilniejszą aktualnie dystrybucję produktów.

Równocześnie działania prowadzone będą na profilu  Facebook – Robico Smukła Linia, gdzie firma liczy na nawiązanie dialogu z fanami marki Robico. Planowane jest regularne moderowanie profilu oraz serwowanie fanom ciekawych dietetycznych porad, przepisów i ciekawostek oraz quizów z nagrodami!

Start  trwającej 30 dni kampanii  to  15 czerwca. Równolegle na terenie Warszawy i w największych miastach w Polsce będą przeprowadzane degustacje serów z obniżoną zawartością tłuszczu – Mały Książę, DIUK i Gouda Light.

Robico zapowiada, że jeśli początek budowy świadomości marki Robico Smukła Linia w internecie okaże się pomyślny, wówczas działania będą prowadzone regularnie i z większą intensywnością oraz osiągną wymiar ogólnopolski.