Aktualności

W dniu 9 października br. firma Robico była obecna na warszawskim Torwarze na meczu otwarcia sezonu siatkarskiego. W meczu zmierzyły się ONICO Warszawa z GKS Katowice.  Oprócz kibicowania drużynie ONICO AZS PW Robico promowało w formie samplingu nowy produkt w portfolio - Kefir Robico bez laktozy ze szczepem probiotycznych bakterii l.rhamnosus. Bakterie te mają udowodniony prozdrowotny wpływ, a ich odporność na działanie kwasu żołądkowego jest dodatkową korzyścią.  Zapraszamy do spróbowania ... Czytaj więcej »
 
W tym roku firma Robico ponownie pojawiła się na wielkim muzycznym festiwalu Woodstock. Kefir Robico można było nabyć w Zajeździe Chrobry Bar Traper przy dużej scenie w pysznym zestawie obiadowym z ziemniakami. Dodatkowo, firma Robico w ramach promocji nowego produktu, Kefiru Robico bez laktozy z bakteriami probiotycznymi l.rhamnosus, przekazała bezpłatnie kilkaset sztuk tego produktu dla uczestników festiwalu. Było pysznie i wesoło! Czytaj więcej »
 
Dlaczego powstał?  Wzrastająca świadomość ludzi na temat związku diety ze zdrowiem wiąże się ze wzrostem oczekiwań w odniesieniu do produktów spożywczych, które są w stanie wpłynąć na poprawę zdrowia, jak również dostarczają składników odżywczych. Osoby z nietolerancją laktozy do tej pory musiały rezygnować z nabiału zawierającego laktozę, aby uniknąć problemów zdrowotnych, a co za tym idzie, pozbawiały się cennych składników odżywczych zawartych w mleku ... Czytaj więcej »
 
W dniach 2-4 czerwca 2017 r. we Wrocławiu odbyły się targi gastronomieczno-hotelarskie Magdy Gessler "Pyszna Polska 2017", w których Robico wzięło udział.   Pierwszy raz, w jednym miejscu zgromadzili się zarówno przedstawiciele wiodących firm z branży, fachowcy, branżowe autorytety i gwiazdy. Założeniem Targów „Pyszna Polska 2017” ma być wyznaczanie kierunków rozwoju na kolejne lata.   W trakcie trzech dni targów miały miejsce także dodatkowe ... Czytaj więcej »
 
W okresie od maja do lipca firma Robico realizować będzie kampanię reklamową na terenie Warszawy pod hasłem: "Komu w drogę temu... kefir Robico". Ogólne założenia kampanii w 2017 r.: Umocnienie wizerunku marki Robico w stolicy poprzez zwrócenie uwagi konsumentów na komunikaty reklamowe znajdujące się na 3 różnych płaszczyznach outdoorowych oraz online (content marketing, Adwords, Youtube, Facebook). W planach są również samplingi KEFIRU Robico przy wybranych ... Czytaj więcej »