W dniach 7-20.02 rozpocznie się kolejna już aktywność reklamowa firmy Robico, mająca na celu promocję funkcjonalnej gamy produktów Robico Smukła Linia. Karnawałową odsłonę reklamy Smukłej Linii Robico będzie można oglądać na ekranach LCD stołecznego metra oraz wybranych linii autobusów miejskich.
Ci, którzy nie podróżują środkami komunikacji po Warszawie z pewnością natrafią na reklamę w internecie gdzie również będzie trwała intensywna dwutygodniowa kampania skierowana do mieszkańców Mazowsza, a zwłaszcza kobiet ceniących aktywny tryb życia.
Promocji Robico Smukła Linia towarzyszą również działania na stronie fanowskiej na Facebooku (Robico Smukła Linia), gdzie m.in. trwają dyskusje nad żywieniowymi dylematami, udziałem nabiału w diecie, ale także są zabawy i recenzje z testowania produktów.
Robico zaplanowało powtórkę tego rodzaju działań marketingowych z uwzględnieniem każdorazowych zmian pojawiających się w trakcie trwania kampanii, jak na przykład poszerzenie grupy odbiorców.
Z obserwacji rynkowych wynika, że funkcjonalną żywnością zainteresowane są przede wszystkim kobiety w wieku 20+ , troszczące się o sylwetkę oraz ceniące produkty nabiałowe wysokiej jakości.
Portfolio Robico Smukła Linia (napoje mleczne oraz sery żółte o obniżonej zawartości tłuszczu) można znaleźć m.in. w Auchan, Piotr i Paweł oraz w delikatesach Bomi i Alma.
Na terenie Warszawy spragnieni konsumenci mogą nabyć Smukłą Linię również w sieci Leclerc oraz Real, MarcPol i Simply Market.