W okresie od maja do lipca firma Robico realizować będzie kampanię reklamową na terenie Warszawy pod hasłem: „Komu w drogę temu… kefir Robico”. Ogólne założenia kampanii w 2017 r.:
- Umocnienie wizerunku marki Robico w stolicy poprzez zwrócenie uwagi konsumentów na komunikaty reklamowe znajdujące się na 3 różnych płaszczyznach outdoorowych oraz online (content marketing, Adwords, Youtube, Facebook).
- W planach są również samplingi KEFIRU Robico przy wybranych stacjach metra oraz na stacjach PKP (relacje Warszawa-Kraków, Katowice, Wrocław);
- Uświadomienie konsumentowi za pomocą hasła „Komu w drogę..”, że kefir jest produktem, który stanowi zdrowy, orzeźwiający napój niewymagający przygotowania w domu i że doskonale nadaje się do spożywania w trakcie przemieszczania się (podróż miejska,droga do pracy, spacer, droga do szkoły itp.)
Elementy kampanii reklamowej:
- Citylight – termin : V-VII 2017 r.
- Reklama na warszawskich rowerach miejskich 350 szt. VETURILO – TERMIN : V-VII 2017 r.
- Reklama typu fullback na warszawskich autobusach (Zajezdnia „Klementowicka” i „Płochocińska”) -35 szt.
1. CITYLIGHT
2. ROWERY MIEJSKIE VETURILO
3. AUTOBUSY Z REKLAMĄ TYPU FULLBACK
Robico postanowiło na komunikację akcentującą zalety stylu życia w rytmie slow (zdrowa żywność, aktywny tryb życia, ekologię, work-lifebalance, zasada czystej etykiety) szanując jednocześnie naturalne bogactwo polskiego mleka. Wszystkie produkty pod marką Robico kierowane są do wymagających konsumentów, którzy cenią sobie wysoką jakość produktów, naturalność i dokonują świadomych wyborów podczas zakupów żywności. Liczymy, że promowane w sezonie 2017 hasło reklamowe zwróci uwagę konsumentów na wartości, którym hołduje Robico.