Mieszkańcy Warszawy, którzy mimo wyjątkowo długiej zimy nie chodzili ze zwieszoną głową, z pewnością zauważyli, że z początkiem kwietnia wystartowała kampania outdoorowa Kefiru Robico.
Mottem przewodnim kampanii jest hasło: „Wstrząsająco dobry”, które trafnie określa wyjątkowy smak Kefiru Robico, ale również nawiązuje do jego konsystencji i sposobu spożycia. Osiągnięcie tych niby niewielu, ale jakże ważnych cech produktu, możliwe jest dzięki wyjątkowej i opartej na tradycyjnej recepturze technologii produkcji.
Kampania zlokalizowana jest wyłącznie na terenie Warszawy i trwać będzie przez najbliższy miesiąc. Reklamę zobaczyć można na billboardach, citylightach, w metrze oraz na tylnych szybach wybranych linii autobusowych. Szczęśliwcy, którzy nie muszą zbyt często wychodzić z domu w czasie nieprzyjaznej (chwilowo!;)) aury, mogą zobaczyć naszą kreację reklamową w internecie, mediach społecznościowych oraz w prasie.
Mamy nadzieję, że realizowana kampania wzmocni markę Robico w świadomości naszych dotychczasowych konsumentów, jak również przekona do spróbowania tych, którzy jeszcze ich nie znają.
A kiedy pozna się smak Kefiru Robico… już nie chce się innego, ponieważ ten smak Robicolosalną różnicę ;) Przekonajcie się sami!