Dla 120 uczestników programu wsparcie motywacyjne zapewniły magazyn Superlinia- inicjator powstania klubu oraz Studio Figura – prekursor aquaerobiku w Warszawie.
Przybyli goście mieli po raz pierwszy okazję poznać organizatorów akcji oraz partnerów akcji. Była to również okazja to pogłębienia wspólnej motywacji oraz zrozumienia, że dieta to nie tymczasowa życiowa sytuacja tylko filozofia życia i żywienia.
Dla Robico były to szczególnie ważne chwile, ponieważ uczestnicy mieli przyjemność jednocześnie degustować jak i rozmawiać z przedstawicielami firmy na temat produktów funkcjonalnych Robico Smukła Linia.
Sery żółte o obniżonej zawartości tłuszczu – Gouda light, Diuk oraz Mały Książę zdobyły szczególnie duże uznanie wśród degustujących. Z koktajli funkcjonalnych uwagę przykuwał pomarańczowy kolor napoju na bazie serwatki. Wiele kobiet stwierdziło, że koktajl z błonnikiem może okazać się szczególnie funkcjonalny jesienną porą, kiedy nie mamy takiej ochoty na wysiłek fizyczny.